klachten: 277 oplossingen: 155 bedrijven: 26
Getoond: 1-10 van 277 resultaten.

Klacht kiala.com: Klacht Kiala: ze verloren mijn pakket en willen niet het bedrag uitbetalen.

ik heb in juni 2017 een pakket met dure kleren via Kiala gestuurd,maar na 2 weken kreeg mail dat mijn pakket is verloren. Er zijn mails van Kiala: 1.Bonjour, Malheureusement nous avons perdu la trace de votre colis et nous nous voyons obligé de déclarer votre colis comme étant perdu. Comme...

1 dag geleden Lees verder >>

Klacht Bedeling (distributie) wekelijkse reclamefolders.: Geen streekkrant te Wondelgem

heb al eens klacht doorgegeven, maar nog steeds geen bedeling van de streekkrant te 9032 wondelgem!!!!!! Regio Ravenstraat

4 dag geleden Lees verder >>

Klacht Manpower: Ga nooit in zee met uitzendbureau Manpower

Ik ben jobstudent en kom mijn contact gewoon na, dan verwacht je van het interimbureau dat zij dat ook gewoon doen. Ik wacht nu al een maand op mijn loon en heb nog steeds niets ontvangen. Ik krijg steeds opnieuw hetzelfde vage excuus dat er een fout is gebeurd...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht www.equippoint.nl: Verkeerd gekeverde artikel

Op 30.05.2017 heb ik bij www.equippoint.nl 4 guerlain producten besteld twv 131.18 euro In plaats van de 4 guerlain producten is een rode lacoste T-shirt gekomen twv 72!!! Dollar, wat ook niet waar is en niet uit Nederland !!! Maar uit China !!! Na 3 manden onderhandelingen geen geld terug, gee...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Proximus: My Proximus zal vanaf vanavond niet werken

Deze ochtend om 05.30 uur kreeg ik een bericht van Proximus dat My Proximus vanaf deze avond 21 uur tot morgenavond niet actief zal zijn. Is het echt nodig om een klant midden van de nacht met dergelijk bericht te wekken ? Dit als er nog een hele dag tijd is om dit bericht door te sturen. En dit...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht van den borre: Tv samsung gekocht

ik heb tv samsung met code UE50KU6000 gekocht die zou vandaag geleverd worden tussen 12.15 en 14.15 u ik heb dar mail voor gekregen plus een sms dat die op 5 september word geleverd maar ik bel er naartoe omdat de tijd al verstreken was en nu weten ze me te vertellen dat de tv zaterdag pas komt ...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Liefkenshoektunnel: Onterecht tol betaald

Op vrijdag 11-08-2017 heb ik tol moeten betalen terwijl ik de afslag Lillo had moeten hebben. Die was dicht in verband met weg werkzaamheden. Situatie was zeer slecht aangegeven. Op matrixbord op de snelweg stond vermeld "Afslag Lillo dicht". Recentelijk zag ik de borden voor de alter...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Makro Cash & Carry Belgium: Makro Cash & Carry Belgium leverd verkeerd product

Verschrikkelijk bedrijf, koop daar nooit iets online of beter nog, helemaal niet. Aan aftersales doen ze daar niet aan. De mensen daar op het bureel zijn totaal onbekwaam voor hun job. Voor een door hun verkeerde levering terug te nemen waren zes medewerkers en 14 weken nodig. Wat een verschil v...

2 month geleden Lees verder >>

Klacht Ryanair: Geweigerd bij Ryanair om E+kaart

Op 5 Juli j.l. werd ik geweigerd bij de gate bij vlucht FR2965 omdat ik een E+ kaart heb als ID. Bij elke andere luchtmaatschappij wordt deze kaart altijd aanvaard en heb hier altijd mee gereisd. Je reist ten eerste al heel de weg af om naar Brussels Airport te komen, je bent keurig 2,5 uur van t...

3 month geleden Lees verder >>

Klacht privé: Geen reclame

We ontvangen al een maand geen reclame

3 month geleden Lees verder >>

POPULAIRE TAGS
    reclamefolders   bedeling   netwerk   service   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte