klachten: 271 oplossingen: 154 bedrijven: 26
Getoond: 1-10 van 271 resultaten.

Klacht Liefkenshoektunnel: Onterecht tol betaald

Op vrijdag 11-08-2017 heb ik tol moeten betalen terwijl ik de afslag Lillo had moeten hebben. Die was dicht in verband met weg werkzaamheden. Situatie was zeer slecht aangegeven. Op matrixbord op de snelweg stond vermeld "Afslag Lillo dicht". Recentelijk zag ik de borden voor de alter...

6 uur geleden Lees verder >>

Klacht Makro Cash & Carry Belgium: Makro Cash & Carry Belgium leverd verkeerd product

Verschrikkelijk bedrijf, koop daar nooit iets online of beter nog, helemaal niet. Aan aftersales doen ze daar niet aan. De mensen daar op het bureel zijn totaal onbekwaam voor hun job. Voor een door hun verkeerde levering terug te nemen waren zes medewerkers en 14 weken nodig. Wat een verschil v...

4 week geleden Lees verder >>

Klacht Ryanair: Geweigerd bij Ryanair om E+kaart

Op 5 Juli j.l. werd ik geweigerd bij de gate bij vlucht FR2965 omdat ik een E+ kaart heb als ID. Bij elke andere luchtmaatschappij wordt deze kaart altijd aanvaard en heb hier altijd mee gereisd. Je reist ten eerste al heel de weg af om naar Brussels Airport te komen, je bent keurig 2,5 uur van t...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht privé: Geen reclame

We ontvangen al een maand geen reclame

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Argenta: Onvriendelijke medewerker Argenta

Heel onvriendelijke medewerker bij Argenta Wolvertem. Meneer dreigde ermee om mijn rekeningen te blokkeren indien ik mijn identiteitskaart niet bij hem liet inlezen betreffende de adreswijziging. Ik ga geen uur rijden om mijn adres in zijn kantoor te laten wijzigen terwijl dit in het dichtstbijzi...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Post of BD: Bumper auto achteraan geraakt en buxus boom in pot

Vorige week, vermoedelijk vrijdag 7/07 werd mijn achterste bumper onderaan links van mijn auto geraakt (flinke kras), evenals een buxusboom in pot die tegen de gevel van mijn woning staat kapot gereden. Vermoedelijk een fiets of bromfiets die tussen de gevel en mijn auto is doorgereden om zo post...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Wonderbox: Wonderbox

Een Wonderbox die dreigde te verlopen hebben wij eind maart verstuurd naar Wonderbox in Brussel. Dit moest vóór 30 april, ruim op tijd dus. Daarna enkele malen gebeld of deze ontvangen was, ik kreeg steeds te horen dat zij dit niet konden zien omdat ze aan het verhuizen waren. Na maanden kreeg ...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Daniel Van Dooren - Dany V Cars Munsterbilzen: 200 euro voor een controlelampje

Een opkoper voor mijn auto komt bij mij aan de deur en heeft reeds telefonisch een bedrag afgesproken waarvoor hij een bankcheque bij heeft. Blijkt dat er een controlelampje brand waarvan we niet weten wat er juist hapert. In volle vertrouwen geeft ik 200 euro cash mee en maken we een document op...

1 month geleden Lees verder >>

Klacht bedeling BD: Onze klant ontvangt sinds maanden geen bedeling meer van de Delhaize folder

adres : Schrovestraat 58 te 9280 LEBBEKE-WIEZE

1 month geleden Lees verder >>

Klacht Bezorgers reclame: Wekelijkse reclame wordt soms niet in brievenbus gestoken.

Wekelijkse reclame wordt soms niet in brievenbus gestoken, met natte reclame als gevolg bij regenweer.

1 month geleden Lees verder >>

POPULAIRE TAGS
    reclamefolders   bedeling   netwerk   service   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast