klachten: 313 oplossingen: 163 bedrijven: 26

Klacht Telenet: Regematig zéér traag of geen internet

Geplaatst op 18/07/2016

Zéééér traag of geen internet. Gemeten snelheid: 1e keer 1.89 Mbs, 2e keer 1.69 Mbs 3e keer 0,00. Na lang wachten om één pagina te laden om klacht via mail door te geven aan telenet krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan. Probeer opnieuw. Dit gedaan....... en nog eens.....en nog eens....... telkens zelfde zever. Klacht indienen blijkt zeer moeilijk te zijn. Betalen wij daarom voor de zogezegde 100 Mbs 67.48€???? Overstappen naar andere provider lijkt voor MIJ de oplossing. Het zal nog goedkoper zijn ook.

Wat denken jullie nu zelf wat de gewenste oplossing is?



Gewenste oplossing

wat denken juliie nu zelf wat de gewenste oplossing is?

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



POPULAIRE TAGS
 reclamefolders      bedeling   service   netwerk   factuur   installatie   laat   reclame   aandacht   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   BEDI;belgische   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   Alles   samsung   euro   telenet   242003143   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   distributiedienst   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast