klachten: 276 oplossingen: 155 bedrijven: 26

Klacht Scarlet: Installatiekosten voor slecht werkend product

Geplaatst op 09/04/2014

Bij de installatie van scarlet trio werden telefonisch gemaakte afspraken niet nagekomen. Telefonisch was gevraagd of er voorbereidende werken nodig waren. Men zei van niet. Ter plaatse bleek dat wel zo te zijn. Ook kwam de technieker niet zoals telefonisch afgesproken tegen 17u maar was hij er eerder in de namiddag al.

Bij gebruik van de apparatuur blijkt dat wij geen meerdere opnames tegelijkertijd kunnen doen. Hier heb ik meermaals voor telefonisch contact gehad met scarlet. Degelijke oplossingen blijven uit. Men zou opnieuw een technieker langs sturen om het probleem op te lossen. Telefonisch was mij verzekerd dat deze tegen 17u zou komen. Weer wordt deze afspraak niet nageleefd ten gevolge van een slecht communicatie tussen telefonisten en techniekers.

Momenteel zijn we bijna twee maander verder, kunnen we nog steeds maar 1 opname per keer doen en krijgen we een factuur met installatiekosten voor producten die niet naar behoren werken.



Gewenste oplossing

100% crediteren installatiekosten

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



POPULAIRE TAGS
    reclamefolders   bedeling   netwerk   service   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast