klachten: 309 oplossingen: 162 bedrijven: 26

Klacht Ryanair: Geweigerd bij Ryanair om E+kaart

Geplaatst op 15/07/2017

Op 5 Juli j.l. werd ik geweigerd bij de gate bij vlucht FR2965 omdat ik een E+ kaart heb als ID. Bij elke andere luchtmaatschappij wordt deze kaart altijd aanvaard en heb hier altijd mee gereisd. Je reist ten eerste al heel de weg af om naar Brussels Airport te komen, je bent keurig 2,5 uur van te voren op tijd gekomen, je doet de security scan om dan vervolgens geweigerd te worden met een E+ kaart waar dezelfde gegevens opstaan als op een paspoort. Op de Ryan Air website staat hier niets over terwijl dat wel wordt beweerd! We moesten en zouden naar onze bestemming Ibiza komen en hebben dus een andere vlucht MOETEN boeken bij een andere maatschappij uiteraard waar mijn E+ kaart geen probleem is. Dit was 614 euro voor 2 personen. Alle bewijzen hiervan heb ik nog. Graag zou ik een tegemoetkoming hebben van jullie. Draai het eens om en zet uzelf eens in mijn schoenen dan zou u het ook niet leuk vinden.



Gewenste oplossing

Terugbetaling nieuwe vlucht, oude vlucht en treinreis

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



GELIJKAARDIGE KLACHTEN
POPULAIRE TAGS
 reclamefolders      bedeling   service   netwerk   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   242003143   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   distributiedienst   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   BEDI;belgische