klachten: 292 oplossingen: 155 bedrijven: 26

Klacht De Lijn: MOBIB KAART 65+ DE LIJN

Geplaatst op 28/08/2016

DeLijn voert enkele tijd geleden haar MOBIB-kaart 65+ in, die tegen een retributie van 5,00 euro kan worden verkregen. Vorig jaar moeten alle aangesloten kaarthouders plots de jaarlijkse retributie van 50,00 euro betalen voor het behoud van de kaart en alleen zo is men in het bezit van een geldig vervoersbewijs. Mijn echtgenote en ik hebben allebei een MOBIB-kaart, maar deze werd niet vernieuwd, wegens de prijs ervan (en er is geen enkele méérwaarde voor die hoge prijs!) Dit jaar (juli 2016) willen mijn echtgenote en ik tóch ons abonnement "verlengen" en behalve, dat de prijs nu is opgeslagen (naar 51,00 euro), blijkt de kaart van mijn echtgenote niet verlengbaar is en zij "moet" 10,00 TIEN euro extra bijbetalen om iets aan dit abonnement te doen. Wij wensen geen 10,00 euro extra te betalen, melden dit aan de Lijn en prompt sturen zij een Omnipas25+ voor drie maanden, "om aldus de door ons betaalde 51,00 euro te "compenseren".
Dit is voor ons de dooddoener!



Gewenste oplossing

2 MOBIB-kaarten65+ die "werken" zonder meerprijs!

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



POPULAIRE TAGS
 reclamefolders      bedeling   service   netwerk   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol