klachten: 260 oplossingen: 153 bedrijven: 26

Klacht Colruyt: Onbeleefd pesoneel

Geplaatst op 06/10/2016

Ik ben al jaren klant en heb vandaag zeer onbeleefd behandeld geweest vanaar een personeelslid aan de kassa. Het was 12u en ik denk dat ze haar pauze ging nemen, natuurlijk stond ik daar met een volgeladen winkelkar en dat stond haar niet aan, met alle respect daarvoor, iedereen heeft recht op pauze maar zij moet dan maar haar kassa sluiten hee.ik hadden bonnetjes mee dit nam ze met volle geweld uit mijn handen, mijn boxen stonden open in de kar en ze legde al mijn aankopen naast mijn boxen, ik legde ze erin en dat stond haar ook nietwaar, kon mij niet meer houden en heb het haar gezgd wat voor onbeleefd geval ze was en dat ik in al die jaren nog nooit zo onbeleefd behandeld geweest ben in deze winkel. Dit was wel niet de bedoeling zij ze, bij het afrekenen bleef ze gewoon zeer onbeleefd.



Gewenste oplossing

Geef andere mensen de kans om voor Julie te werken

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



GELIJKAARDIGE KLACHTEN
POPULAIRE TAGS
    reclamefolders   bedeling   netwerk   service   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte