klachten: 292 oplossingen: 155 bedrijven: 26

Klacht bol.com: Bol.com wil mijn producten niet leveren na bestelling

Geplaatst op 04/06/2016

13.05.2016 had ik 4 items besteld, waarvan 1 de dag erna werd geleverd. De andere 3 items hadden en levertijd van 3-6 dagen en de levering werd uiteindelijk een paar keer uitgesteld. Op 24.05.2016 kreeg ik opnieuw 1 van de 3 items (ik had 3 x hetzelfde besteld) samen met een mail dat ik de rest ten laatste zou krijgen op 30.05.2016.

Ik heb nog steeds mijn laatste 2 producten niet ontvangen, geen communicatie etc. Ik heb dus proberen om de bol.com klantenservice te contacteren, die alles aan de wensen overlaat. Eerste keer kreeg ik een vrij arrogante en onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij wist te vertellen dat ze dit product niet meer verkopen. Ik vertelde dat 1 van de 3 wel werd opgestuurd, dus dat ze wel degelijk een leverancier hebben voor die producten en ik uiteindelijk wel iets had besteld dus dat ze niet zomaar eenzijdig het verkoopscontract kunnen verbreken en hun beloften niet nakomen. Ze vertelde mij dat ze geen toegang had tot de stock en ook niet kon kijken of dit item nog in stock zou komen toen ik zei dat dit toch zou moeten besteld geweest zijn door hun (indien niet in stock), de 13de? De vrouw negeerde al mijn punten en zei dat ik mijn product niet zou krijgen dus dat ik de bestelling maar moest annuleren.

Een paar dagen nogmaals gebeld, en dan had ik iets vriendelijkere vrouw aan de telefoon, maar helaas kon mij die ook niets anders vertellen. Blijkbaar moet bol.com hun verplichtingen niet nakomen na het bestellen van een item.

Met andere woorden, ik mis nog altijd 2 producten en bol kan mij niet vertellen dat ze die nog van plan zijn om op te sturen en wil geen uitleg geven bij de situatie. Ze negeren mij op sociale media en via mail.

''Excuses voor de vertraagde reactie, Milenka. Het is wat drukker dan normaal. Als we de situatie goed begrijpen ontbreekt de Transcend TS64GSSD340 SSD - 64GB in je bestelling. Heb je ze alle drie niet ontvangen of maar 1 niet? Helaas is het product niet meer leverbaar via ons. Wel bij een externe verkoper, echter is de prijs hiervan een stuk hoger. We kunnen het voor je afboeken, dan krijg je het geld uiteraard terug. We horen graag van je!''

Met andere woorden: ze verkopen u iets, dat leverbaar is, leveren 1 item en dan verkopen ze het niet meer en weigeren ze het te bestellen bij hun leveranciers en mijn product te leveren. Enige oplossing is terugkkrijgen van geld via een bol.com geschenkkaart (wat ik niet wil aangezien ik na al deze miserie nooit meer bij hun zal bestellen)



Gewenste oplossing

Laatste 2 producten alsnog ontvangen

Reacties

Geen resultaten gevonden.

Reageer anoniem of Log In



POPULAIRE TAGS
 reclamefolders      bedeling   service   netwerk   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol