klachten: 277 oplossingen: 155 bedrijven: 26

Inhoud richtlijnen

2014-03-25 07:59:25

Via Klachtenpunt is het mogelijk om jouw ervaring te delen met anderen. Zo kan je een klacht schrijven of reacties geven op andere ervaringen. Het hoeft volgens ons geen uitleg dat je steeds beleefd en gepast moet reageren. Maar voor alle zekerheid hebben we een aantal algemene richtlijnen opgesteld waar iedereen zich moet aan houden.

Ongepaste inhoud: Je mag je best passioneel uitdrukken, maar vermeldt geen dreigingen, pesterijen, seksuele uitingen of uitingen van haat.

Belangenconflict: Je bijdragen moeten onbevooroordeeld en objectief zijn. Bedrijven en hun medewerkers mogen bijvoorbeeld geen ervaring over hun zelf of over hun concurrenten schrijven.

Promotionele inhoud: Tenzij je een Business Account gebruikt om inhoud toe te voegen aan je bedrijfsprofiel, keuren wij promotionele inhoud af. De website is bedoeld voor consumenten en dat willen we graag zo houden. We willen niet dat onze site wordt overspoeld met commerciële activiteiten van gebruikers.

Relevant: zorg er alsjeblieft voor dat je contributies relevant en geschikt zijn voor het forum waar je het op plaatst.

Privacy: Publiceer geen privégegevens van mensen. Terwijl sommige bedrijven geïdentificeerd kunnen worden door de mensen die er achter zitten (b.v. makelaars of dokters), noem je doorgaans geen volledige namen, persoonlijke telefoonnummers en e-mailadressen.

Intellectuele eigendom: Kopieer geen teksten van andere websites. Zorg voor een unieke ervaring!


POPULAIRE TAGS
    reclamefolders   bedeling   netwerk   service   installatie   laat   factuur   reclame   aandacht   bbq   bus   deals   50   abbonnement   ongepast   tram   bedrag   bestaande   s5   bol   aanrekeningen   haat   gsm   kleine   ssd   fraudeurs   55   tv   negeren   geweigerd   klant   galaxy   samsung   euro   telenet   manipuleren   smart   neo   bol.com   tickets   nieuwe   letters   slechte